Lång dag

Det har varit en lång dag, med både trevliga och mindre trevliga inslag. Började mindre trevligt med att jag vaknade 20 minuter innan jag skulle gå hemifrån. Stress... Sedan världens tråkigaste föreläsning. Jag hade verkligen lust att sticka en penna i ögat på föreläsaren. Sedan satt vi och kollade tidigare forskning för uppsatsen. Vilket var ganska trevligt.

Så kristallnattsdemo. Hyfsad uppslutning, men jävligt kallt. Och jag hade glömt vantarna. *suck* Sedan hem för att träffa E. Det var mycket trevligt! Vi diskuterade hennes flytt hit till min lya... Det var jävligt gött att se henne igen!

Nu är det väl dags att läsa lite och sedan sova. Jag gillar sömn... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0