Fördel med att vara en mupp

Det finns fördelar med att vara en mupp (som jag). Om man, som jag gör, ibland får ryck och sorterar det mesta man äger och har (just nu mina kläder, då de har fotograferats) finner man också saker som man antingen har glömt bort eller inte visste att man hade. För det är ju onekligen så att de kläder som jag använder oftast hamnar högt i högarna i byrålådan. Och då glömmer man bort resten.

Men nu har jag funnit mina kläder, kläder som jag har saknat utan att ens veta om det själv. Som tex den här kjolen:

image21

Som jag inte tror att jag har använt en enda gång. (Ja, jag vet att kvalitén på bilden suger, den är tagen med min mobilkamera och jag är inte världens bästa fotograf.) Jag tror att jag skall använda den mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0