Dreaming...

Återigen en bra dag. Den började visserligen kasst med "jag vet inte vad jag skall göra med min tid"-känsla och huvudvärk, men det gick över. Drog in till staden för att möta Tildus och Anna, hängde med dem och Annas pojkvän som varje gång han drog ett skämt stirrade på mig för att se om jag skrattade. Träffade Tildus ex, som var trevlig och för en gångs skull pratade med mig. Kanske för att jag pratade med honom, vet inte riktigt...

Anyways. Shoppade en skjorta och en tröja, mycket nice. Drack latte och åt för dyr mat på Condecco. Åkte hem, gömde mig för grannen, snackade lite med Frugan, som jag tror blev irriterad på mig för att jag inte orkade lyssna på hennes gnäll. Läste lite i min James Dean-biografi och nu är jag ensam hemma.

Vad göra annat än att krypa ner i soffan och bara stirra ut genom fönstret? Det finns nog ingen som älskar att dagdrömma så mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0