Spending some time

Det finns många sätt att spendera sin tid på. Man kan jobba, plugga, äta, titta på TV, knulla, plocka blommor, se hur ens växter växer osv... Jag väljer att spendera en hel del tid åt att kolla på Eddie Izzard. Bara för att han är så jävla rolig! Det är något speciellt med en cross-dresser som vågar erkänna (på scen) att ibland vet han inte "what the fuck I'm talking about" - med en konstig dialekt.

Jag rekommenderar alla som inte har sett Eddie Izzard att göra så. Tyvärr har jag aldrig sett han live, men jag lovar - kommer han till Sverige skall jag göra allt jag kan för att få minst en biljett!

Hur spenderar du din tid?

Kommentarer
Postat av: slampan

Eddie; finns det någon bättre.
Nä jag erkänner. När jag inte jobbar, har sex eller sover - då kollar jag också på Eddie.

Hilarious!

2007-01-17 @ 23:47:49
URL: http://slampan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0