Störd sömn

De flesta som känner mig vet om att jag gillar min säng, och att jag gillar sömn. Jag har länge ansett att det är ett stort svek mot mig som person att tvinga mig ur sängen före klockan 8 (på morgonen). Jag kommer ju ändå inte att vara produktiv innan dess, så vad är meningen?

Men vad gör man när man vaknar av sig själv 05:52; och inte kan somna om? Det är ju inte så att jag direkt är villig att lämna sängens varma innanmäte bara för att jag inte kan sova. Att över huvudtaget röra på sig så att man kanske råkar lyfta lite på täcket så att kall luft strömmar in känns bara jävligt onödigt.

Tyvärr slutade det med att jag var tvungen att gå upp och snyta mig. Jävla sjukdomshelvete, störa min sömn på det viset....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0