Sammanfattning år 2007

Precis som alla andra bloggare skall jag nu sammanfatta år 2007.

Vad har egentligen hänt detta år i mitt liv? Tja...
Vi börjar väl med de mer eller mindre negativa sakerna:
Jag har dejtat ett par personer och insett att förhållanden inte är min grej för att jag är alldeles för emotionellt instabil,
lärt mig att föräldrarna och jag aldrig kommer att bli nära varandra;
samt gått in i det som förmodligen är den värsta depressionen som jag någonsin har haft.
Jag har också för första gången skurit mig själv så djupt att jag behövde sy.

Bland de positiva sakerna finns:
Jag har läst två kurser sociologi (f.d B och C-nivå),
återupptagit vänskapen med Tildus som låg lite på is ett tag förra året (2006),
läst någonstans mellan 80 och 100 böcker (varav några faktiskt var riktigt intressanta),
rakat av mig håret och sedan låtit det växa,
återfunnit musik som det var jävligt längesedan som jag lyssnade på, men aldrig slutat älska,
börjat träffa en psykiatriker;
samt slutat spendera pengar jag inte har på onödiga kläder som jag aldrig använder.
Jag har också lärt mig att älska mitt hem.

Nästa år hoppas jag innehåller:
Mer godis, mer kramar, mer känslor och en vackrare sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0