No more sleepingpills for me

Jag tror att jag måste sluta med mina insomningspiller. Alternativt gå och lägga mig senare. I nästan en vecka nu har jag vaknat runt 3 på natten, hungrig som satan och jävligt pigg. Vad ska man göra? Det är bara att gå upp och äta något, röka och sedan försöka somna om. Men det tar ett par timmar...

Dessutom har mina drömmar blivit allt mer livliga. Jag vet inte om det är insomningspillrena eller anti-deppen, men något gör att jag drömmer oerhört märkliga drömmar. Inatt var jag gravid med mitt andra barn, jag kunde känna hur det sparkade i mig. Kanske är det för att två av mina vänner ska ha barn snart. Dessutom avslöjade min syster, som jag trodde var som jag (dvs aldrig vill ha barn) att hon kan tänka sig att skaffa barn snart. Jävligt störande är drömmarna iaf...

Oavsett. Ikväll blir det inga piller. Istället skall jag söva mig med alkohol och vänner. Nyårsfest hos Tildus, med Anna och Robert. Det blir nog nice. Vin har införskaffats och jag skall fylla magen med mat och godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0