I'm back!

Alright... En kombination av avbrott i bredbandsuppkopplingen, halsfluss och allmän ångest har fått mig att ta mitt längsta dator-uppehåll sedan... I don't know when...

But now I'm back!

Jag är allmänt sjuk, vilket gör att jag konstant städar - som alltid när jag har feber av någon anledning som jag inte kan förstå. Min psykiatriker skrattar åt mig och tycker att jag är fånig; och imorgon är det sista dagen innan "jullovet börjar". Jag har ju inget jullov, men jag och Frida tar ledigt. Ska bli gött. Jag ska försöka att slappna av...

Annars inte mycket. Shoppade nya böcker idag att avnjuta under de kommande veckorna. Tildus och Frugan ligger i fejd, utan att Frugan vet om det. Det hela är mycket underhållande. Gudarna vet vad de egentligen bråkar om. Eller ja, de bråkar inte... Tildus är sur på Frugan, men pratar inte med henne. Och Frugan är lyckligt ovetande.

I övrigt fyller hon år idag! (Frugan alltså...) Stort grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0