Drugs that can't be combined

En sak lärde jag mig igår: Det går INTE att ta Atarax och Zolpidem under samma dag. Jävla va illa jag mådde igår kväll. Ibland måste man lära sig saker den hårda vägen, helt enkelt. Poppade en Atarax på förmiddagen, då ångesten bara rev i mig. När kvällen sedan kom och det var dags att sova tog jag en Zolpidem. Inte bra alls... Men jag somnade tillslut. Och sov i 12 timmar.

Hur får man ordning på sin sömn? Jag har aldrig förstått människor som går upp när väckarklockan ringer på morgonen.

Jag skulle ha fikat med Tildus, men hon sov så dåligt att hon avbokade. Så nu sitter jag här och funderar på vad sjutton man egentligen lever för... (Detta är inte ett kausalt förhållande - att Tildus avbokade fikan gjorde inte att jag ifrågasatte livet, det är snarare så att jag måste göra saker för att inte fundera på varför jag lever...)

Men jag kommer säkert på ett skäl till att fortsätta min dag... Annars får jag väl poppa ett piller till. Som en jävla knarkare, liksom...

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Ah...gör det inte?...men i kombo med fontex ska det fungera påstår läkaren. Har i o f s inte hunnit prova ännu....

2007-12-17 @ 21:12:08
URL: http://hosannas.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Sertralin och Zolpidem funkar. Atarax och Sertralin funkar. Atarax och Zolpidem funkar inte för mig! Men det är ju olika för alla... Testa. Du kan ju inte må mer än illa. :-)

2007-12-19 @ 17:12:28
URL: http://charlyene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0