Drama

Frugan, som blev utsläppt från psyket för 1,5 vecka sedan, har lyckats bli på smällen. Före hon åkte in på psyket skall det väl tilläggas... Hon ringde nyss och berättade. Och jag börjar asgarva! Det här är hysteriskt roligt!

Okej, jag kanske har skum humor, men jag kan inte låta bli att skratta! Sämsta tajmingen någonsin! Med de mediciner som hon går på finns det ju bara ett alternativ - abort, annars blir det ett mongobarn om det ens överlever.

Så mitt upp i psykbryt och utredning skall hon göra en abort. Vilket är problematiskt med tanke på att hennes mediciner inte kan blandas med tex smärtstillande, vilket kan behövas om hon genomgår en medicinsk abort. Så det får bli andra alternativ, typ suga ut det...

Lite drama i ens liv är alltid trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0