Ändå

Vaknar av att Frugan messar mig. Vänder på mig och försöker somna om, men det går inte. Så jag kliver ur sängen, drar på mig jeansen och en tröja och tänder taklampan i sovrummet. Då går en propp. *suck* Att jag inte har proppar hemma gör inte saken bättre. Ingen dator till frukosten med andra ord...

Åker in till stan, spontanshoppar t-shirts (som man aldrig kan få för många av) och går in på hemköp för att köpa proppar. De är slut. *suck igen*

Åker till Coop där jag velar i en halvtimme innan jag ens hittar propparna, och efter dessutom ha blivit tillsagd att de inte säljer sådana där. *massa suckar*

Men jag hittar dem tillslut. Åker hem, tvättar, städar och tänder ljus. Livet är rätt nice ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0