Film, film, film!

Det har varit två dagar av film: I förrgår såg jag och Tildus Simpsons-filmen. Helt jävla underbar. Jag kan bara inte låta bli att älska Simpsons överhuvudtaget, och att få se en hel film... Underbart!

Igår såg Tildus, jag, Jorre, Anna och Emma La vie en rose. Också underbar, även om slutet var lite långt. Edith Piaf var verkligen en märklig kvinna med ett märkligt liv.

Ikväll skall jag sitta hemma och se This is England. Jag hoppas att den är bra, för att göra en dålig film om engelska skinheads... Det är som att mörda någons katt.

Men det är ikväll det. Annars är det tvätt- och städdag idag. Måste ta hand om min lya juh! Och mina (fåtaliga) krukväxter. Omplantering is not the shit, men ibland måste det bara göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0