Världen i blom... och jag är instängd

Världen verkar stå i blom. Träden är påväg att bli gröna, någon gul buske blommar utanför mitt fönster:

image15


Själv skall jag till skolan för att sitta instängd i en tråkig datasal tillsammans med en massa andra studenter för att göra en workshop om könroller i familjen. Hur kul som helst! NOT!!!

Men å andra sidan: Om det inte vore för skolan skulle jag förmodligen inte ta mig utanför dörren idag. Det är helt enkelt en sådan dag när jag sov för länge, åt för mycket igår, och är allmänt trött.

Dessutom har jag gjort en undercut och jag vet inte riktigt om jag trivs med det. Men jaja... Det är ju bara hår och sist jag kollade så växer det ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0