Midnattstankar

Min dag har bestått av att jag har:

  • åkt in till stan för att köpa mediciner för 910,50 kr (jävla psoriasis)
  • kommit hem och varit rastlös för jag har bestämt mig för att måndagar är min "ta det lugnt"-dag
  • "gjort slut" med M via SMS (mycket barnsligt), vilket dock inte ledde till att jag fick tillbaka mina grejer, det är säkert något som jag kommer att få tjata och åter tjata om
  • diskuterat mitt uppbrott med M med Frugan, sedan diskuterat män och ställt den stora frågan: Hur kommer det sig att män, som har sett sin fru, älskarinna, flickvän, fuckbuddy, whatever, föda barn fortfarande kan vilja stoppa sin snopp i det hålet?

Nu är det snart midnatt och dags att försöka sova. Denna pina att aldrig kunna äga natten fullt ut, jag avskyr den. Det tär sönder min själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0