Ner mot lugnet

Sitter och pratar i telefon med TheSeaman. Hon har lyckats strula till det med några killar och jag tycker att det är hysteriskt roligt. Hon tycker att jag är elak som skrattar åt henne, men det får hon tåla.

Annars har dagen mest gått åt att försöka lugna ner mig. Jag var med om en riktigt skämmande upplevelse i lördags natt där en kille blev misshandlad av Västtrafik's väktare helt oprovocerat och sedan kom snuten och var jäääääävligt otrevliga. Men nu börjar jag lugna ner mig - tillslut. Adrenalinet pumpade ganska bra där ett tag.

Annars är det inte mycket på G. Jag hatar min seminariegrupp, jag hatar dem av hela mitt hjärta och tyvärr tvingas jag spendera tid med dem. Jag ogillar denna delkursen - socialpsykologi is NOT the shit.

Syrran kommer i helgen, jag skall försöka vara trevlig mot henne och päronen i ett par dagar. Tyvärr måste jag skriva tenta, så jättetrevlig kommer jag nog inte att vara.

Jag ligger i en outtalad konflikt med min fru där jag tycker att hon är barnslig, lat och egoistisk. Jag vet inte riktigt hur jag skall lösa det, jag vet inte ens om jag vill lösa det, eller om jag bara vill slå henne på käften. Vi får se... Jag lägger inte ner speciellt mycket energi på det.

Och är allmänt trött. För lite sömn, för mycket alkohol, för mycket adrenalin. Så har det sett ut under helgen. Jag tror att jag skall lägga mig i sängen och bara chilla - läsa lite om Rom kanske. Älskar historia (iaf delar av det), men hade gärna läst Anthony Giddens, men jag känner att ögonen nog inte riktigt skulle orka med det och hans böcker är sådana som jag verkligen vill följa med i.

Dags för kvällsmat kanske?

Kommentarer
Postat av: TheSeaman

Ah, så det var därför du knappade? :) Ja ja, så intressant kan jag ha varit då. Mer tubbel idag. Så klart, vad annars? Men det är en annan historia...

2006-11-28 @ 13:09:45
URL: http://theseaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0