Flykt

"Världen behöver inte fler martyrer, den behöver fler hjältar."

Det är en sådan där dag. Nu igen. En dag när rastlösheten lägger sig som en grå hinna över mina ögon och jag kan inte andas. En dag när ingenting blir gjort för ingenting finns som är viktigt nog. En dag när jag önskar att jag kunde gråta.

Har alla det såhär? Är det så att alla undrar vafan de lever för egentligen? Undrar över mening och mål och över vad som egentligen är viktigt? Eller är det sant att "ignorance is bliss" och det är mig det är fel på?

Man skall inte tycka synd om sig själv är det sagt, but why the hell not?!?!?

Det är döda dagar i mitt hjärta. Snart flyr jag.

The king of birds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0