Tenta

Hejsanhoppsan falleri och la! Eller vad det nu heter. Trots att jag vaknade sent har jag nu lyckats skriva ännu 1/3 av min tenta. Detta innebär att jag har 1/3 kvar och det känns inte direkt jobbigt. Antingen så är det en exceptionellt enkel tenta eller så är det jag som inte inser hur svår den egentligen borde vara.

Så vad gör man? Tar lite te och stirrar ut på regnet antar jag. Inte mycket annat att göra. För man vill ju faktiskt inte överanstränga sig!

Jag har lagt ner ca 3 timmar på tentan än så länge. Det kanske blir 2 till om jag har otur. Det här suger. Skall det vara såhär? Att man bara kan glida igenom skiten. Oavsett om jag får G eller VG så har jag redan sett till att jag får VG på den totala kursen. Fan vad människor är patetiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0