It was a beautiful day...

Ibland kan man bli löjligt glad över småsaker. Jag tog mig ur sängen ca halv åtta imorse (sak nr. 1), vilket innebär att dagen plötsligt verkar vara längre än vanligt. När jag gick ut för att röka såg jag underbar dimma (sak nr. 2) som täckte luften mellan husen och som gjorde att alla lampljus dämpades. Och när jag skulle fimpa ciggen upptäckte jag att vattnet som har täckt blomkrukorna på balkongen hade frusit (sak nr. 3), iaf det översta lagret så att jag kunde roa mig med att slå sönder is ett tag. Och tillsist, innan jag gick in, hörde jag någon svära över vädret och tvånget att skrapa rutorna på bilen (sak nr. 4). Kan den här dagen bli annat än bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0