Stillasittande

Jag vaknar av mig själv strax efter åtta. Det är inte så jäkla illa. Igår var planen att jag skulle ställa klockan på 6, men när jag inte kunde somna igårkväll trots maxdos Propavan och Zolpidem, ställde jag om alamret till 9. Jag börjar ju trots allt inte förrän ett.

Igår var det kursstart för Arbete och Arbetsliv, idag är det kursstart för Social förändring, globalisering och sociala rörelser. På den sistnämnda kursen heter vår huvudansvariga lärare Håkan Thörn. Jag har haft honom förut, jag gillar honom. Han har intressanta föreläsningar, skriver böcker som man förstår och gillar diskussioner. Synd bara att vi ska ha föreläsning mellan 13 och 17. Jag gillar inte att erkänna det, men jag är bortskämd. Bortskämd med dagar som börjar ett och slutar tre. Fyra timmar känns ganska tungt. Orka sitta still så länge.

Får se hur det går att ta sig till skolan med tanke på att halva Göteborg verkar vara avspärrat efter diverse bombhot inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0