Nu har det dragit igång

Stress, stress, stress. Försov mig, lyckades: klä på mig, sminka mig, packa väskan och äta frukost på 7 minuter. Var duktig och läste kurslitteratur på vagnen in. Sociologiska's café har urselt kaffe, men jag köpte en kopp ändå. Var tvungen för att göra något (vadsomhelst?) för att försöka få Propavan:ets effekter ur kroppen.

Kursintroduktion till kursen Arbete och arbetsliv. Det känns inte svårt, men ganska kul. Jag har redan utpekat ett orosmoment i gruppen (dvs någon som kommer att försöka överta alla diskussioner) och en underlig person (mycket kortväxt kvinna klädd i volour). Mycket snack om saker jag redan vet, men det hade jag räknat med.
Somnade bara en gång under föreläsningen.

Hem, äta, mer kaffe (RIKTIGT kaffe). Försöka att inte försova mig imorgon.

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0