No more shopping for me

Tidigt imorse (strax efter 10) mötte jag upp E för en shoppingrunda. Dvs - det var meningen att hon skulle shoppa och jag hjälpa till. Det blev nästan så. Jag köpte ett par byxor. Det hela var mycket underhållande, speciellt när hon förskräckt tittade på mig när jag hittade saker jag ville att hon skulle prova. Vi kom inte överens om allt, tex struntade hon i att köpa en tröja som passade henne underbart bra, men var turkos... Men vi hade kul.

Sedan fikade jag med Spattis och Tildus. Den sistnämnda såg ut som om hon inte hade sovit på flera nätter, vilket hon istortsett inte har heller. Sedan shoppade jag lite till... :-)

Shopping är kul, men inte bra för plånboken. Så nu får jag lägga ner det ett tag. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0