Fan, fan, fan!

Jag trodde att jag var duktig igår, när jag tog mig till gruppdiskussionen utan att vilja. Men idag fallerade det. Försov mig på riktigt! Vaknade strax före nio, dvs ingen chans att hinna i tid, eller ens hinna komma sent och ändå göra något vettigt. Fan, fan, fan!

Det är inte det att jag tror att jag missar något viktigt, det är inte det att jag tror att gruppen behöver mig. Men ångesten tar över mig ändå, för jag MÅSTE göra allt som jag har förutsatt mig. Jag MÅSTE vara den duktiga flickan. Nu kommer alla andra att tro att jag är en av de där, de lata människorna. De som inte tar sina studier på allvar. De som bara smiter undan. Fan, fan, fan! Jag är misslyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0