Att göra det man tagit på sig...

Stressen ligger som en stor klump i magen på mig. Men förhoppningsvis kommer det att lösa sig när denna vecka är över. Jag ska plugga så mycket jag kan, det har jag lovat mig själv. Jag ska plugga så mycket att trumhinnorna blöder och fingrarna kroknar. Jag SKA klara detta, jag SKA vara duktig. Att inte göra så är helt enkelt inget val.

Efter frukost och kaffe ska jag ta mig till akuten, kolla om jag behöver medicin för att bli frisk, och sedan hem för att plugga, plugga, plugga. Jag ska plugga social förändring och sociala rörelser, jag ska läsa om arbetstid och arbete. Jag ska tills på måndag ha skrivit en tenta och två kompletteringar.

JAG SKA GÖRA VAD JAG HAR SAGT ATT JAG SKA GÖRA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0