Ännu en dag har lagts bakom mig

Dagen känns som om den har varit lång. Stressade runt halva stan imorse för att försöka få tag på en kursbok, men det gick minsann inte. Den fanns helt enkelt inte. Jaja. Jag får väl vänta tills den kommer från internetbokhandeln då,. men det lär dröja. Så jag lär ju inte hinna få den i tid tills jag behöver den... *suck*

Fyra timmars föreläsning om social förändring. Det var spännande, men jag hade druckit så mycket kaffe innan att jag var helt skakig. Men det gick bra. Inga större olägenheter. Blev indelade i arbetsgrupper, så jag fick träffa en massa snobbar. Sådana som INTE jobbar. Så vi får se hur det går...

Imorgon: Föreläsning om industrisamhället. Lite spännande är det allt. :-) Men mest spännande av allt är att jag skall tatuera mig. ÄNTLIGEN!!! Jag hoppas att det går bra och att jag inte kreverar... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0