En stressad plan

Får ett mess från Tildus om att det är träningsmatch idag. 24 minuter innan det börjar. Lika bra att skippa det och plugga istället.

Jag börjar faktiskt komma någonvart. Tillslut. Det har i flera dagar känts som om jag har läst, och läst, och läst, men inte kommit någonstans alls. Och det har gjort mig stressad. Men nu har jag skrivit första utkastet till tentan, skall skriva lite mer imorgon och så ska jag läsa ut första delen av kurslitteraturen. Det blir bra.

Diskuterade detta faktum med listor med E igår. Det visade sig att hon är lika galen som jag. Vi båda skriver listor på precis allt, bara för att kunna njuta när man stryker över (bockar av) ännu en sak man har gjort. Det är jobbigt dock när listorna bara växer och växer så som de har gjort sista tiden för mig.

Men nu skall jag bli frisk och komma på fötter igen. Komma igång med livet... Eller hur var det nu? Mina "omstarter" brukar inte funka. Men, men... Jag ska iaf inte missa mer i skolan. Det gör mig bara stressad.

Men jag har iaf en plan. Om ändock en något stressad sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0