Inte PK, inte snäll

Trött, trött, trött.
Jag har ägnat veckan åt att leka plantageägare och driva på F som om hon vore en negerslav. (Jag är så trött att jag inte orkar vara PK. Inte PK, inte snäll och trevlig, inte mycket mer än bara lilla jag. Det är nu jag låter saker som "lite våldtäkt är ju alltid kul" eller "lite massmord har aldrig skadat någon - inte något viktig iaf".)

Men vi har kommit en bra bit framåt i uppsatsen. Eller rättare sagt - vi har skrivit ca 12 sidor. Av 25. Det känns helt okej. Jag bara hoppas att vi kan få komma och göra vår intervju snart, fast studenter prioriteras inte speciellt högt, antar jag.

Efter att min förbannade tvätt är klar skall jag dra in till den stora staden och pressa F till att få ett nervöst sammanbrott. Det är bra, för då kan jag sedan skicka hem henne över helgen med totalångest och jag slipper bry mig.

Det blir nog en bra dag i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0