Plugg, plugg och åter plugg

Jag gick upp klockan 6 imorse bara för att kunna plugga. Det känns surt, men jag fick iaf lite gjort. Fast jag har läst så mycket och hört så mycket att jag börjar bli snurrig. Om jag hade haft tid hade jag gått ut i snön och solen och bara promenerat, men jag måste fortsätta plugga. Imorgon skall vi presentera Parsons strukturbegrepp och Goffmans dramaturgiska sociologi. Spännande, men jag fattar inte speciellt mycket just nu.

Så planen för dagen är att läsa några kapitel, läsa lite originaltexter. Ta ett bad, och sedan sätta mig och sticka. Det finns inget som är så avslappnande och lugnande som det rytmiska stickandet. Du borde prova det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0