When will April come?

Vaknade tidigt. Det börjar liksom bli min grej nu - att vakna innan klockan har blivit sex. Precis som det förut var min grej att aldrig vakna innan elva. Så kan det bli... Men å andra sidan är det rätt nice att vakna och känna att hela dagen inte har gått åt till sömn.

Så kan man stiga upp, äta piller och frukost och lyssna på Tiger Army. Som förövrigt spelar i Sverige (igen) i April nästa år. Biljetter är bokade till Malmö-spelningen.

Jag förstår att de inte vill återvända till Göteborg, med tanke på att förra (och enda gången) de var här iår så fick basisten öl spilld över hela sig av någon idiot. Så det får helt enkelt bli en road-trip! Vilket är nice.

Så det ser jag fram emot... Fast det är långt till April och mycket hinner väl hända innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0