Stillastående

Uppsatsen står helt still. Ingenting har hänt sedan förra onsdagen. Inte ett skit. Det har varit "omständigheter" som det så fint kallas. Med andra ord: sjukdom. Frida, min kära uppsatspartnet, fick först en inflammation i axeln. Och sedan meddelades det igår att hennes 2,5 år gamla dotter har magsjuka. Förmodligen vinterkräksjukan i någon variant.

Vilket är bra. Missförstå mig inte nu, jag önskar sjuka till varken Frida eller hennes dotter. Men det kom ganska lägligt. Jag har, på ren svenska, mått skit. Och nu har jag fått en chans att vila upp mig och tycka lite synd om mig själv ett tag, när Sertralinet har fått mitt huvud att frigöra sig från kroppen och gå sina egna vägar.

Imorgon skall vi dock ta tag i uppsatsen igen. Om inte Frida har blivit magsjuk såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0