Det går ju faktiskt bra!

Jag tog bort stygnen på armen nyss. Det kom lite blod och var, men det skall nog läka tillslut.

Jag har satt på mig kamoflaget, krigsmålningen och ätit en clementin (min absoluta favoritsak med vintern), så nu är jag redo att påbörja min dag.

Idag är det fika med de andra sociologi-tjejerna, skall bli kul att höra hur det går med deras uppsatser. Sedan är det handledarmöte som gäller, vi skall få höra vad vår handledare Tiiu har att säga om vår resultat-del, dvs resultat och analys. Också kul. Det verkar ju som om det går ganska bra för oss.

Jag var tveksam till en början om att skriva med Frida, men vi arbetar ju utmärkt tillsammans. Det är så skönt att vara i en grupp där man inte är den enda som har åsikter och tar beslut, att man inte är den enda ledaren. Ännu bättre är det att våra åsikter för det mesta överensstämmer! *s*

Yes. Gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0