Allting är bättre än att plugga

Nu har jag suttit sedan 11 imorse och försökt att få in all information jag behöver inför tentan på onsdag. För det första: Vem är så dum att de lägger en tenta direkt efter första maj? Fattar inte folk att man vill ut och supa då? För det andra: Jag tror inte att jag har pluggat så här mycket på en och samma dag i hela mitt liv. Det värsta är att jag vet att majoriteten av mina klasskamrater gör samma sak.

Men nu skall jag definitivt ta en paus, cykla lite på min gräsliga motionscykel, bränna bort lite tankar och koppla av. Vem trodde att jag, av alla människor, skulle tycka om att träna?

Å andra sidan är allting bättre än att plugga just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0