Samma gamla röra

'Cos we find ourselves in the same old mess,
singing drunken lullabies

/Flogging Molly





Samma gamla röra, jo tack. En Zolpidem igår och jag sov rätt genom väckarklockor (3 st). I 11 timmar. Jag får, som vanligt, ingen ordning på något. Att vakna varje morgon och känna att man inte längre orkar - är det att leva? Att inte orka ta sig ur sängen, för tomheten bränner insidan som om någon hade tänjt ut mig till ett tunt, vitt papper och satt en tändare under - är det så det skall vara, om och om igen?

Mitt huvud är slut, min kropp är slut, jag vill kräkas, men eftersom jag ännu inte har ätit frukost finns det inget att kräkas upp. Så jag dricker vatten. För att kunna kräkas upp något alls. Och längtar efter mina rakblad! Så in i helvete.

Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Nja, promenaden gick väl sådär, blev nästan mer fundersam efter den än innan. Får jag bara säga en sak utan att låta förmanande mot mig, låt bli rakbladen. Snälla. Det gör ont i mig med..

2008-05-06 @ 12:52:25
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: maria

hoppas att dagen blir bättre än hur den började.

kram!

2008-05-06 @ 15:14:23
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0