Att vila i en känsla

En ny känsla har dykt upp i mig. Känslan i sig är egentligen inte ny, men det var längesedan jag kände den. Jag har under de sista dagarna ofta varit ledsen. Inte fylld av ångest, inte fylld av hat eller ilska, eller bara tom... Utan ledsen.

Det är en ganska fin känsla. Den är lugn och sval och inte en känslostorm. Den finns där, och så gråter jag lite, men den försvinner inte. Den bara finns. Ofta tar tomheten överhanden, men sorgen/ledsamheten kommer tillbaka. Jag tror att jag skall vila i den ett tag.

Kommentarer
Postat av: maria

att vara ledsen tycker jag är helt okej. mkt bättre än att ha ångest. kan du gråta? jag har kunnat börja gråta igen och det känns så bra, så friskt om du förstår vad jag menar?

kram!

2008-05-18 @ 14:22:37
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0