Fjärilar i magen (förmodligen citronfjärilar och blåvingar, denna dag)

Natten blev till morgon och jag somnade. Och vaknade med ångest. Och fick sms som gav mig mer ångest. Och jag vet inte vad jag skall ta mig till.

Det är bara ännu en vanlig dag. Förutom att jag inte kan sluta tänka på Mannen. Och har fjärilar i magen. You know. Nästan lite nykär. Lite mer än bara lite intresserad. Synd bara att ett förhållande med mig är helvetet på jorden. Faktiskt. Det går inte att leva med någon som jag, som bryter samman eller får vredesutbrott över ingenting alls.

Frågan är: Ska jag dra mig ur nu? Eller vänta på att Mannen gör ett eget val?

/Charlyene - som skulle kunna döda för en kopp kaffe just nu, men inte orkar gå till torget och handla

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Vingklippt

Jag tycker absolut inte du ska dra dej ur. Du har redan börjat berätta om vem du är. Det finns faktiskt dem som orkar med oss sjuka. Exempelvis min pojke, även om vi förtillfället är särbos.

2008-06-06 @ 21:25:03
URL: http://trasigt.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Vingklippt:

Fast jag skulle inte vilja vara i ett förhållande med mig, om du förstår vad jag menar...

2008-06-07 @ 11:13:10
URL: http://charlyene.blogg.se/
Postat av: Vingklippt

Det skulle inte jag heller. Eller inte med mej själv, menar jag. Jag ser mej själv som den absolut sämsta tänkbara flickvännen. Men, trotts det, finns det ändå någon som vill ha mej. Någon som ser något annat, förutom ångesten, ilskan, utbrotten, matproblemen och allt annat.

2008-06-07 @ 13:16:31
URL: http://trasigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0