Massage

*suck* Tappade precis Sertralin-tabletten i min gröt. Nu kommer jag att spendera åtskilliga timmar med att fundera om jag verkligen fick i mig den. För den är borta. Troligtvis redan i min mage. Bra början på dagen.

Drömmer drömmar om Tildus och bebisen, om att något går fel, Tildus dör. Det är jävligt jobbigt. det är en av många anledningar till att jag vill att bebisen skall komma nu. Så att jag vet att allt går bra. Idag skall jag göra min egen lilla insats för att försöka skynda på det hela, genom att åka hem till Tildus och massera hennes vader. Hårt! Det är sagt att det kan sätta igång saker och ting. Oavsett om det är sant eller inte behöver Tildus massage, så det är lika bra att prova!

Kommentarer
Postat av: Fridah

haha nee, va typiskt.)

2008-02-08 @ 11:25:13
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0