Detta är vad jag vill just nu:

Få en medicin som tar bort ångesttopparna, som gör att jag kan sova och som drar upp mig ur den värsta depressiviteten. Utan att ge mig biverkningar som konstant huvudvärk, oförmåga till orgasm, evig trötthet, oförmåga att ta mig ur sängen för mig hjärna mosas till tomatkross, etc.

Få en samtalskontakt. Frugan i all ära, men det är inte riktigt samma sak att diskutera saker med henne (som också lever i en personlighetsstörningsbubbla) som med en psykolog som inte blir berörd på samma sätt.

Komma över hela "jag har ingen ekonomi"-prylen. Förhoppningsvis sker det i nästa vecka, men man vet aldrig med F-kassan.

Äta glass i stora mängder.

Gå ner 3-4 kg i vikt.
(Inte alls motsägelsefullt, eller hur?)

Sluta tappa hår.

/Charlyene - som inser att värme inte alltid är positivt

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0