13 timmars sömn

Strax före nio vaknar jag av att regnet smattrar mot fönstret riktigt, riktigt hårt. Eftersom sagda fönster står öppet en springa, har det naturligtvis samlats en vattenpöl på mitt fönsterbräde. Men det är okej: för jag har sovit 13 timmar.

Igår kväll kom ångesten över mig med skrik och tjuvnyp och en fet jävla spark i magen. Så jag ordinerade mig själv Imovane och Propavan, och trodde att det iaf skulle hjälpa mig till en viss sömn. Jag tvärslocknade inom 15 minuter (vilket inte har hänt på jääävligt länge), emn vaknade igen runt halv 11 inatt. Då lyckades jag borsta tänderna och gå och lägga mig igen. Somnar om och vaknar av förut nämnda regnstorm.

Det känns rätt bra, förutom att Propavan gör mig seg i huvudet. Men det är smällar man får ta. Det finns ingenting sådant som en perfekt dag.


/Charlyene - lite svårt att hålla ögonen uppe

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0