Samtal

Jag hade läkarsamtal idag. Fick prata med underläkaren, som är en trevlig kille. Men jag tror inte att någon riktigt vet vad de skall göra med mig. Så vi ändrade lite i medicinerna, en del saker skulle tas upp med överläkaren. Och så bestämde vi en nattpermission natten till torsdag.

Så det verkar som om jag kommer att bli utskriven relativt snart. Jag är ambivalent inställd till detta - å ena sidan vill jag inte alls vara kvar här, å andra sidan vet jag inte om jag kan vara hemma. Så hej och hå, fram och tillbaka. Ingen tycks veta vad de skall göra med mig, så de behandlar mig för depression. Och hur bra är det när man egentligen är emotionellt instabil?

/Charlyene - irriterad på situationen

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0