Ett steg i rätt riktning?

Igår kväll ägnades 2 timmar åt att leta efter kläder. Och inte i stilen "nu skall jag prova allt jag har och ändå inse att jag inte har något, så jag börjar gråta och vill skära mig själv, samtidigt som jag stressar ur, för jag har INGA KLÄDER". Nej, utan snarare "nu får det vara nog! det skall inte ta mig en timme varje morgon att hitta kläder att bära under dagen, så nu skall jag hitta kläder för resten av veckan". Det tog två timmar att få ihop fem dagars kläder, och nu hänger de prydligt i garderoben, redo att dras på.

Nej, jag skall inte göra om detta till en klädblogg, där nya inköp presenteras och outfits visas upp.

Min poäng är denna: Jag ägnade två timmar åt att göra en och samma sak (förutom ett par avbrott för rökning då naturligtvis). Jag kan inte minnas när jag senast lyckades göra det utan att vara inne i ett mani-anfall. Visserligen var jag jävligt trött, och framförallt IRRITERAD, i slutet (nästan till den punkt där jag bara ville gråta). Men jag genomförde det. Jag gjorde något som tog tid och jag slutförde det.

DET ÄR HELT FUCKING JÄVLA FANTASTISKT!!!

Frågan är: Var det en slump, eller har jag faktiskt hittat en medicin (Voxra) som fungerar?

/Charlyene - känner mig lite starkare

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0