Än mer stress!

Inte nog med att dagen började dåligt, då F-kassan rövknullade mig återigen, Frugan och jag gjorde det inte helt genomtänkta beslutet att försöka döva vår ångest genom att åka till Apoteket och hämta ut de mediciner som jag pga pengabrist inte har lyckats få ut. Hon lånade mig pengar, så det kändes skönt att påbörja min Voxra-kur, plus att jag nu har både neroleptika som sömnmedel och Stesolid mot ångest.

Men det krävdes besök på två Apotek för att få ut min Voxra, eftersom den var slut på alla Apotek i stan, förutom ett. Vilket bara ökade på min stress, eftersom jag idag skall ha en "dejt" med Mannen. Eller ja, vi ska träffas för en kaffe. Och det borde vara trevligt, roligt och underhållande. Men jag har huvudvärk och kan inte för mitt liv fatta ett beslut om vad jag skall ha på mig för kläder.

Så jag drar väl på mig något underligt som vanligt, och hoppas på att han inte ens bryr sig vad jag har på mig.

/Charlyene - som undrar varför ångest ger mig luktförändringar som gör att allt luktar mandelmassa (som jag i övrigt hatar)?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0