Utmanad

mana bollocks utmanar mig, och eftersom jag försöker vara andra till lags, kommer här svaren:

3 saker som jag går igång på
Well... negativt eller positivt? Positiva saker är:
Diskussioner kring Marx och överbyggnaden
Nya skrivblock (får mig alltid att känna mig lite mer kreativ)
Att se Flogging Molly live

För en lista på negativa saker jag går igång på, läs här.

3 saker som jag inte kan vara utan
Kaffe
Cigg
Skrivmaterial (räknas väl tekniskt sett som fler än en sak, men det skiter jag i)

3 saker som jag ångrar
Majoriteten av alla lögner jag har sagt (som fd mytoman brukar det vara så...)
Att jag inte gjorde backup på min förra dator, så när den kraschade försvann allting som jag hade skrivit sedan 16 års ålder
Att jag berättade för mina föräldrar hur jag egentlgen mår

3 saker som jag mig glad
En god mocca latte i solen
Gula höstlös på marken som man kan sparka på
E (inte som i ecstasy, utan som i min vän som i denna blogg kallas för E)

3 saker som gör mig arg
Bara tre? Oh shit, svårt att välja. Listan kan göras såååå mycket längre. Men...
Människor som tror sig veta bäst
Människor som påstår "jag vet precis hur du känner det" och menar exakt det
Människor som plöstligt stannar mitt framför mig på gatan, som om de inte inser att det går människor bakom dem

3 människor som jag beundrar
Joe Strummer
Jim Morrison
Michel Foucault
(märkligt att de alla tre är döda... eller?)

3 saker som jag skulle vilja göra
Skriva en självbiografi (för mig liv har ju varit såååååå intressant.... not...)
Skriva en roman
Låta håret växa till dess maximala längd

3 maträtter/ingredienser i köket som du gillar
Fuck food! Jag önskar att jag kunde sluta äta...

3 TV-program som jag ser
Grey's Anatomy
Sjukhuset
---

3 saker som jag har med mig i livet
Mitt intellekt
Min kreativa kraft
Min instabilitet

3 saker på önskelistan
Energi
Uthållighet
Empati

3 bloggar som jag inte kan vara utan
I STILL BITE
Galateas livsirritationer
Bortom Horistonten

3 som jag utmanar
Fjärilen
Hispaliv
Alv

Charlyene - utmanad och utmattad

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Pat Punkt

Utmaningen accepteras!

2008-10-08 @ 14:03:09
URL: http://hispaliv.tk
Postat av: psykos

Hej! Roligt inlägg :)

Tack för kommentaren.. ska leta vidare lite om vårdgarantin inom psyk men den verkar vara så olika i olika län. Men här är en sida om det:

http://www.shn.dk/artiklar/3169.html

Tack för tipset! Kram P

2008-10-08 @ 23:08:33
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0