Still here

Jag överlevde natten genom att somna. Tänk hur lugnt och stilla livet kan bli med hjälp av en näve Nozinan och några Stesolid. Well, well.

Mitt huvud är inte riktigt med ännu. Allt jag vill är att äta, äta, äta - det är det enda som min hjärna kan tänka på just nu. Får se hur det blir med den saken. Vill vara stark och stå emot, men det är svårt när ens hjärna skriker till en genom dimman.

Dessutom är det en sådan där jobbig dag när jag har slut på både kaffe och mjölk, och då måste jag till affären för att handla. Jag är så rädd för att inte kunna hålla mig i skinnet och handla massa med saker som jag sedan hetsäter.

/Charlyene - svag

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Zilch

Det är skönt att du är kvar. Helt egoistiskt tänkande. Men det känns väldigt skönt.

2008-10-29 @ 22:01:01
URL: http://zilchisme.blogspot.com/
Postat av: Charlyene

Till Zilch:



Tack.

2008-10-29 @ 22:37:53
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0