Inte riktigt här

Jag vaknar sent, med huvudvärk och ont i höger axel. Kanske har jag sovit för länge? Jag avbokar dagens aktiviteter, förutom att Frugan + hennes parentas skall hit och lite grejer. I övrigt tänker jag göra så lite som möjligt idag. Jag känner verkligen inte för någonting.

Jag ligger och stirrar upp i taket, min hjärna kan överhuvudtaget inte koncentrera sig på dess egna tankar. Min hjärna är en enda röra, och jag kan inte börja reda i det, för jag kan inte få tankarna att fastna. De bara glider undan så fort jag försöker uppmärksamma dem. Tankar av blöt tvål...

Street Dogs
bubblar ut ur mina högtalare och jag låter punken vara min länk till verkligheten, det som hindrar mig från att glida bort och tillslut bli det spöke jag länge har misstänkt att jag egentligen är. Annars finns det inget att hålla fast vid. Det är tomt och overkligt och ovälkommet.

Just another day in my life.

/Charlyene - borttappad

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0