Dags för beslut

Ännu en dag.
Ännu en morgon.
Ännu en timme.
Ännu en minut.
Ännu en sekund.

Hur länge kan jag hålla andan?


Det är dags att ta ett beslut - att fortsätta med Voxra eller ej. Jag fick ett par dagars upplyft av den, kanske jag borde fortsätta. Jag har ju inte direkt märkt av några biverkningar. Men ett par dagar uppåt? Är inte det bara en slump? Hjälper den överhuvudtaget?

Vill inte proppa i mig massa piller, vill inte, vill inte, VILL INTE! *trotsig*

Men borde kanske.... ge det en chans till...

/Charlyene - velig

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=838466

2008-10-14 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0