Underbart med en twist

Jag har min "jag får äta vad jag vill"-dag. Vilket är, på många sätt, underbart. Jag kan trycka i mig kokoschoklad och äta mängder av potatismos. Jag frossar i äppelmunkar och vitt bröd med massor av ost.

Men samtidigt får jag ont i halsen, ont i bröstet och huvudvärk. Varför är det så? Varför får jag ont i halsen, och får förkylningssymtom, av att äta? Det har varit så de senaste tre veckorna, varje gång jag har haft frosseri-dag får jag symtom som dessa. Mycket underligt, om du frågar mig.

/Charlyene - förstår inte

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: elisabet ljungkvist

hej , kolla ditt blodsocker. så började min diabetes

2008-11-23 @ 06:12:45
Postat av: Charlyene

Till Elisabeth:



Oj. Jag skall nog ta och göra det... Tack för tipset!

2008-11-23 @ 09:52:44
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0