Impulsivitet får endast existera i mikroform

Jag köpte ett par stövlar för inte så längesedan. Det var ett impulsköp i ett försök att dämpa meningslösheten i mitt liv. Jag har använt dem en gång sedan dess, mest för att de är i svart lack, och lack är inte riktigt min stil. Så kom idag den storslagna idén - jag kan ju alltid måla om dem i matt svart färg. Och som vanligt, när en idé väl har placerats i mitt huvud måste den ske med en gång - helst igår (jodå, jag är impulsiv i vissa avseenden - men bara i vissa). Så jag ställer stövlarna på lite papper och börjar kladda färg på dem. Resultatet? Ett jävligt nedfärgat bord (pappret var inte tillräckligt som skydd), nedfärgade byxor och kladd över halva mina armar.

Men nu är de målade, så får vi se hur det blir när det har torkat. Förhoppningsvis blir det bra, så att jag har ännu ett par fotbeklädnader att prova tio gånger och sedan förkasta när jag vill se fin ut. :-)

/Charlyene - äger på tok för många fotbeklädnader

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Linlin

...måla skor!? Tror inte ens jag skulle komma på tanken! Fast å andra sidan är jag inte så pysslig...

2008-11-11 @ 20:00:48
URL: http://bokstavsbarnsomvuxen.blogspot.com
Postat av: Charlyene

Till Linlin:



Jag ser mig inte heller som så pysslig, jag bara gillar att göra om saker... Så att jag inte har lagt ut pengar i onödan.

2008-11-11 @ 20:22:48
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0