...

Sovet fel, snett och konstigt. 11 timmar förbrukas med mardrömmar och plötsliga uppvaknanden. Hur sjutton kan det vara så att min läkare säger att jag sover bra bara för att jag sover mycket? Räknas kvantitet före kvalitet? Jag är aldrig någonsin utvilad, aldrig pigg. Bara lite mindre trött, då och då.

Det är söndag. Men det spelar ingen som helst roll, dagarna flyter in i varandra och blir till dåtid. Det är 30 november. Det spelar viss roll. Nazisterna kommer att springa runt i stan och härja. Jag skall inte till stan. Jag skall stanna hemma. Så kanske det inte spelar någon roll iallafall.

Whatever. Min hjärna fungerar inte.

/Charlyene - hjärn-mos

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen mej har som vanligt inte sovit en hel natt fasten jag pillat i mej piller hela tiden...

2008-11-30 @ 13:08:33
URL: http://oxynormal.blogs.se
Postat av: Charlyene

Utan sömn blir jag knäpp. Utan sömn går jag i bitar. Utan sömn slutar jag fungera. Med en sömn som inte fungerar trasas jag sönder. Min värld försvinner bort och blir till overklighet. Trots piller, trots mängder av piller. *suck*

2008-11-30 @ 19:33:13
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0