En sak i taget

En sak i taget - annars blir det fel i min hjärna. Så när jag idag skall både på spelning OCH har fått min nya mobil levererad är det något kaosartat i min hjärna. Jag borde duscha, så att jag ser lite fräsch ut ikväll. Men istället sitter jag och försöker få mobilen att fungera så som jag vill att den skall fungera. Well, well... Kanske blir det ordning tillslut.

I övrigt försov jag mig idag igen och missade min tid hos psykologen. Detta är ohållbart i längden.

/Charlyene - förvirrad

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan.



Hoppas att du har haft en hittills bra dag. Kika gärna in på min blogg, och lämna gärne en kommentar :)



/Maja

2008-11-13 @ 14:12:18
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0