Nästan bruten

You tell me I'm half-crazy, but you're insane
/Flogging Molly Between a Man and a Woman

Jag har sovit ganska gott, tack vare Zolpidem och en gårdag som tillbringades i sol. Solen gör att jag sover bättre. Fast jag förstår inte hur.

Men jag avskyr att vakna upp. Och känna att livet är så långt borta att det inte ens lockar. Jag klarar inte av att hantera saker i min omgivning. Som E's frågor som jag inte kan svara på, eller Frugans hat mot alla som har sårar henne. Jag förstår att hon är arg, men jag kan faktiskt inte hantera hennes ilska. Och jag vill definitivt inte höra den strax innan jag skall sova.

Jag vill stänga in mig i min bubbla och sluta bry mig om omvärlden, för jag klarar inte av att hantera den.

I've been down in this world, down and almost broken
/Flogging Molly Between a Man and a Woman

/Charlyene - som önskar att hon kunde skriva texter som berör lika mycket som tex Flogging Molly

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0