Meningsfullt?

Jag sitter och lyssnar på Tiger Army's Santa Carla Twilight om och om och om igen. Och försöker få något gjort. Jag borde städa, diska och framförallt duscha. Jag ska ut till mina föräldrar för middag + övernatten och, pinsamt nog, vet de inte om att jag röker, trots att jag har gjort det i över tio år nu. Vet inte om det säger mest om min feghet eller om vår relation i stort.

Så jag borde duscha. Tvätta bort lukten av rök och svett som har kommit under dagen. Men jag är fast. Jag sitter bara och stirrar rakt fram. In i min röda vägg i sovrummet. *suck*

Meningsfullt? Not really

Kommentarer
Postat av: Petra

Gå in på min sida om du vill höra en skön låt med Björn Gustavsson. :)

2008-05-03 @ 01:55:21
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0